Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az első OTP SZÉP kártya kibocsátása óta eltelt hat évben a munkáltatók több mint 370 milliárd forintot utaltak munkavállalóik kártyáira. A plasztikkártyák érvényességi ideje öt év, így a 2012-ben nagy számban kibocsátott kártyák az idén járnak le.

„Még sok olyan kártyabirtokos van, akinek van felhasználható egyenlege a kártyáján, viszont nem igényeltek részére cserekártyát. Az online figyelemfelhívó kampánnyal arra szeretnénk felhívni a munkáltatók figyelmét, hogy még időben gondoljanak a cserekártyák megrendelésére, hogy munkavállalóik továbbra is használni tudják a SZÉP kártyákon lévő egyenlegüket. A cserekártya ingyenesen, online igényelhető, rendkívül egyszerű módon, igyekeztünk az adminisztrációt a minimálisra csökkenteni” – mondta el Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Bank Cafeteria üzletágvezetője.

Az OTP Bank online kampányának fő üzenete, hogy a pihenés nemcsak a nyári szezonban, de évközben is fontos a munkavállalók számára. A munkaadóknak ezért érdemes időben gondoskodniuk arról, hogy minden alkalmazottjuk érvényes SZÉP kártyával rendelkezzen.
(BrandTrend)