Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Új edukációs kampánnyal és egy humoros kvízzel jelentkezik a Walurinal. Mert mindenkinek tudnia kell, hogy a húgyúti fertőzések egyik leggyakoribb kiváltó oka a szex.

„Az új kreatív kampány célja, hogy ezt az edukatív üzenetet minél több nő megismerhesse, éppen ezért a stratégiánk is többkomponensű. A kampány központi eleme a kvíz, melynek bevezetéséhez fiatal influencereket is felkértünk, a népszerűsítést pedig pre-roll videók és különböző display elemek is támogatják” – mondta Havasi Gábor, a McCann Budapest kreatívigazgatója.

A nemzetközi kampány kiindulópontja a leggyakoribb „Bezavarjuk a macit a málnásba” kifejezéshez hasonló eufémizmusok gyűjteménye, ezekre épülnek a kampányt beharangozó videók. Az online kvízből mindenki megtudhatja, hogy milyen az ő huncutkodás utáni nemzetisége, azaz most kiderülhet, hogy hány brazil szambatáncos, ausztrál krokodilvadász vagy német precíziós mérnök van a hazai hálószobákban. Az ötlet a budapesti McCann irodáé, a kreatív fejlesztést is ők valósították meg az egész régióra, Magyarország mellett a bolgár, cseh, észt, lett, litván, román és szlovák piacra is.

A kampányhoz tartozó pre-roll videók:

Brazilok, akik összekócolják a bohóc haját

Ausztrálok, akik felnyársalják a szakállas kagylót

Oroszok, akik fényezik a torpedót

Németek, akik kiengedik a kis úszókat

Franciák, akik egy lábon sprintelnek

A McCann Budapest a Walmark szerződött partnere a Woman Intimate Health kategóriában. Az ügynökség a megbízást néhány éve tenderen nyerte meg. A kampány PR feladatait a Próbakő Kommunikáció végzi.
(BrandTrend)