Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A különleges eseményen a Schreiter Lilla által megálmodott szettekben olyan magyar tervezők munkáit lehetett felfedezni, mint Cakó Kinga ruhái és a Pelso fürdőruha márka. Az öltözködés során igyekszünk figyelni a részletekre és ebből a szokásból már a strandöltözet sem kivétel – a márka szeretne ebben segíteni és trendi tippeket nyújtani. Ráadásul a közönség is szabadon engedhette a fantáziáját, hiszen az interaktív bemutató során a kiegészítő nélküli összeállításoknál ők választhatták ki a modellekhez leginkább illőt a Balaton Kollekció termékei közül.

Rossmann_Lupa_2017_08_08_069_web

A Rossmann évente kétszer hirdeti meg lojalitáskampányát, az idei nyári kampányban olyan strandtáskákat és törölközőket terveztetett egyedileg, amelynek képi világa a retro életérzést közvetíti fiatalos, trendi stílusban. Ezek a kiegészítők nagyon jól variálhatók egymással, különleges mintáit pedig a régi idők klasszikus balatoni nyara ihlette.

Rossmann_Lupa_2017_08_08_029_web

„Nagy segítséget jelent számomra a mindennapokban, hogy mára egy drogéria kínálata túlmutat a klasszikus tusfürdő és háztartási szereken – akár az ízletes bio élelmiszereket is beszerezhetem vagy a strandoláshoz nélkülözhetetlen kellékek közül is válogathatok” – mesélte az eseményen Lilu.

A Rossmann Balaton Kollekció termékeire augusztus 13-ig lehetett beszerezni a kuponokat, a beváltásuk pedig augusztus 31-ig lehetséges a drogéria üzleteiben.
(BrandTrend)