Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az Idelyn tavalyi #Findthename image kampánya arra hívta fel a figyelmet, hogy míg a férfiak bátran beszélnek a péniszükről, a „vagina” máig tabu maradt.

“Idei taktikai kampányunk kreatív koncepciója a mistreatment, hiszen a nők fejében még mindig nagyon sok a félinformáció, a tudatlanság. Sokan nincsenek tisztában a nemi szervük betegségeivel és ezek megfelelő kezelésével. Ebben a kampányban erre a fontos kérdésre próbáljuk meg kicsit provokatívan felhívni a figyelmet” – mondta Havasi Gábor, a McCann Budapest kreatív igazgatója.

A kizárólag online felületeken futó négy Beliema film főszerepeit négy vagina alakítja, akik fesztelenül csevegnek egymással mindennapi vágyaikról, problémáikról, esetleges betegségeikről. Az ötletet a budapesti McCann iroda hozta, és a kreatív fejlesztés is itt történt az egész régióra. Magyarország mellett Csehország, Szlovákia, Románia, Bulgária, Lettország, Észtország és Litvánia piacain is Punci, Suncica, Vaginina és Nuni döntögetik majd a tabukat.

Csacsogó Vaginák: Hogyan bánj velünk helyesen?

Csacsogó Vaginák: Trükkök helyett csapdák

Csacsogó Vaginák: Egyszerű trükkök a boldogságunkért

Csacsogó Vaginák: 6 dolog, amit régóta el akart árulni neked a vaginád

A McCann Budapest a Walmark szerződött partnere a Woman Intimate Health kategóriában. Az ügynökség a megbízást néhány éve tenderen nyerte meg. A kampány PR feladatait a Próbakő Kommunikáció végzi.
(BrandTrend)