Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A most induló reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti az abroncsmárka üzenetét. A Michelin megújult kommunikációs arculata közvetlenebb, és közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz.

Michelin kampány_k

A való életből vett tipikus társas helyzetek bárkinek ismerősek lehetnek, olyan jeleneteket látunk, ahol az egyik szereplőnek azonnali személyes támogatásra van szüksége egy nehéz, fontos vagy örömteli helyzetben. A fiatal apa, az édesanya, a barát, aki azonnal autóba ül, hogy ott lehessen, amikor a legjobban számít a személyes jelenlét. Az úton pedig rábízhatják magukat a hosszú élettartamú és biztonságos Michelin abroncsokra.

A magyar közönség a televízióban és internetes felületeken, valamint a Michelin magyar nyelvű Facebook oldalán és a vállalat honlapján találkozhat az új kampánnyal. A reklámfilm először a tavaszi-nyári szezonban látható, ezzel egy időben zajlik a MICHELIN CrossClimate+ személyabroncs piaci bevezetése is.
(BrandTrend)