Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Napjaink promóciós világa valóságos számháború: folyamatos a licitálás, hogy ki tud többet, nagyobbat, drágábbat vagy gyakrabban kiosztani a játékos kedvű fogyasztók között.

Általában a felhívások hasonlóan csengenek: „Minden X. vásárló nyerhet hetente, naponta, percenként, másodpercenként ismétlődő sorsoláson, ahol 10, 100, 1000 vagy akár 10 000 darab ajándék vár gazdára!”

Milka_promo_Allee_20170219-10

A Milka legújabb promóciója egy igazán meglepő, több lábon álló promócióval állt elő: a vásárlók a nap bármely percében nyerhetnek vagy megszerezhetnek egyet az 50 000 darab Milka plüsstehén közül.

Idáig nincs benne semmi meglepő, de ezúttal meg is jelenítik ezt, az elsőre talán elképzelhetetlen számot, hiszen a 10 000 kis plüsstehén egy szinte végtelenségig legörgethető microsite-on, egyesével kerül bemutatásra. Azért, hogy ne csak online legyen érzékelhető a hatalmas mennyiség, népszerű plázákba szintén 10 000 darab tehén költözött be indoor installáció formájában, ahonnan a kis tehenek egy lila csúszdán lecsúszva érkeznek meg új gazdáikhoz. Országszerte a szupermarketekben pedig 30 000 plüss tehén vár gazdára.

Milka_promo_Westend_20170202-16

A kreatív online és offline megoldásokért a HPS Experience felelt.
(BrandTrend)