Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Véget ért a Bonduelle StafétaKanál kampánya, amelyben négy népszerű gasztro-blogger adott egymásnak stafétaszerűen egy-egy Bonduelle terméket, a másik fantáziájára bízva, hogy milyen finomságot tud belőle készíteni, és ugyanakkor a fogyasztókat inspirálni a főzésre. A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót záró Facebook és Instagram-alapú nyereményjátékon is nagyon sokan vettek részt.

„Örömmel tapasztaltuk a kampányunk iránti hatalmas érdeklődést. Az eredeti célkitűzést, mely szerint a főzésre, a konyhában való alkotásra inspiráljunk, teljes mértékben teljesítettük. A gasztro-blogger hölgyek, akiket együttműködésre felkértünk, termékeinkből egyedi, egészséges és finom recepteket alkottak, amelyek nagy népszerűségnek örvendtek a hozzászólások, a megosztások alapján. A recepteket kísérő, könnyen követhető videók pedig csak tovább növelték a kezdeményezésünk sikerét, úgyhogy tervezzük is a folytatást” – fogalmazott Szirbek András, a Bonduelle marketing igazgatója.

A StafétaKanál konyhájában elsőként Bezselics Ildikó, a Két Cica Konyhája bloggere főzött egy pikáns finomságot – karibi szószban sült tarját chilis korianderes kukoricakásával – Bonduelle chilis Gold kukorica felhasználásával. Hadarik Rita, a Rita Konyhája bloggere Bonduelle Piedone szószos babot kapott, ebből készített kolbászos, focacciás laktatós egytálételt. A Fűszer és lélek bloggere, Fűszeres Eszter zöldségekkel inspirált, ő ugyanis zöldséges rizottót alkotott sajtos zöldséggolyókkal, Bonduelle Créatif Duo konzerv felhasználásával. Lendvai Lilla, aki a Stylist a konyhában című Instagram oldalt jegyzi, polentával, és mexikói tépett csirkével rukkolt elő, itt a Bonduelle Mexicana Szószos Bab volt a staféta-konzerv.

bonduelle_stafetakanal_csoportkep

Mint mondták, maguknak a bloggereknek is egy izgalmas kaland volt a kampányban való részvétel, nemcsak a közönséget, hanem egymást is inspirálták, tapasztalatot cseréltek, új élményekkel lettek gazdagabbak, és rajongótáboruk is növekedett.

Akik figyelemmel követték az inspiráló kampányt, azok november 27-én egy Facebook és Instagram-alapú nyereményjátékon vehettek részt, Bonduelle termékcsomagot, StafétaKanál kötényt, és főző-szettet, illetve Russell Hobbs konyhai eszközöket lehetett nyerni.

Ugyancsak nagy érdeklődés mellett zajlik a Bonduelle adventi kampánya is, melynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva. A karácsonyig tartó aktivitásnak két oldala van, egyrészt minden nap nyeremények várják a játékosokat, másrészt a vállalat jótékonykodik is, több ezer konzervet ajánl fel a nélkülözőknek. A nyeremények tekintetében a Russell Hobbs az együttműködő partner, az adományokat a pedig a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja majd el a rászorulókhoz.
(BrandTrend)