Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A téli hónapokkal együtt visszatértek a Nestea szezonális teái is, amelyet egy átfogó, országos kampány is kísér. A limitált kiadású Nestea Havas szilva és Fahéjas alma hidegen és melegen egyaránt fogyaszthatók, ezt az üzenetet hirdették a Budapest utcáin elhelyezett ambient reklámhordozók is.

nestea_bus_stop_1

nestea_bus_stop_4

A kampány november másodikán indult az ország egész területén. A TV reklámot 22 különböző csatorna sugározza, a 18-39 éves célcsoportot megcélozva egészen december végéig. Az országos citylight felületek mellett a vidéki plázákba valódi kötött sállal kiegészített belső óriásplakátok, valamint üvegmatricák kerültek ki a bejáratokhoz.

nestea_gozolgo_csesze_budapest

Budapesten két ambient reklám erősítette a kampányt november végéig. A Fővám téren egy buszmegálló alakult át teljesen és burkolózott kötött ruhákba, a Deák térre pedig egy 3D installációval egybeépített épületháló került ki. Az épületháló központi eleme egy óriási, gőzölgő csésze, amely a Nestea Havas szilva és Fahéjas alma teák azon tulajdonságát kívánja erősíteni, hogy ezek az italok melegen is fogyaszthatóak, így teszik meghittebbé a hideg téli estéket.

nestea_nyiregyhaza_nyir_korzo

„A Nestea Havas szilva hamar belopta magát a fogyasztók szívébe, amikor megjelent a polcokon és ma már hozzátartozik az őszi, téli hangulathoz. A tavaly bevezetett Fahéjas almával pedig az ünnepek ízeit és illatait zártuk palackba, remélve, hogy melegséget tudunk vinni általa a hideg hétköznapokba.” – mondta Ferencz Enikő szenior márkamenedzser.
(BrandTrend)