Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A márka idén ősszel induló új, globális kampánya, az “Alive since 1877” nem csak arra inspirálja az embereket, hogy többet mozogjanak a szabadban, hanem a Helly Hansent kezdetektől fogva meghatározó célját is tükrözi: olyan professzionális ruhákat gyártani, amelyekben a legnagyobb biztonságban és kényelemben sportolhatunk.

Az új kampány inspirációját több mint 50.000 professzionális síelő és hegyimentő tapasztalata adta, akik minden nap Helly Hansent viselnek, és hivatásuk során nap mint nap veszélyes helyzeteket élnek át annak érdekében, hogy a síterepek mások számára is biztonságosak legyenek. A kampány számos platformon, így a közösségi médiában, reklámfelületeken és inspiráló videókban ragadja meg az „alive” életérzést.

“Norvég hazánkból indulva a Helly Hansen 1877-es indulásától fogva mindig arra törekedett, hogy olyan professzionális szintű ruházatot tervezzen, amelyben biztonságosan hódolhatnak a mozgás szenvedélyének. Ebben a szezonban több mint 50 000 professzionális síelő, több mint 200 síterepről és hegyi túráról szavaz bizalmas a Helly Hansen ruháknak” – mondta Erik Burbank, a Helly Hansen marketingigazgatója.

Kicking Horse Resort

Ezek az emberek mindennap a legcsodálatosabb, egyben legveszélyesebb természeti körülmények között dolgoznak. Egyedülálló kapcsolatunknak köszönhetően egyre innovatívabb és stílusosabb termékeket tervezünk, és minden termékünket a profik szellemisége határozza meg. A Helly Hansen Alive kampánya az elképesztő szabadtéri kalandokat átélő profikat ünnepli.
(BrandTrend)