Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A háromszoros FIA Formula 1-es világbajnok, Lewis Hamilton az Epson humoros kisfilmjében kapott szerepet. A Lewis Gets Inked című videó a külső tintatartályos nyomtatók előnyeire hívja fel a figyelmet.

secondary-image

Az izgalmas kisfilm a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat központjában játszódik, középpontjában pedig egy akciójelenet áll, amelyben Lewis Hamilton örvényként kavargó papírlapok közé keveredik, mielőtt különböző színű tintával öntik le.

A videó a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat együttműködésével készült, hogy felhívja a figyelmet az Epson külső tintatartályos nyomtatóinak bevezetésére, az újratölthető tintatartály technológiára és a készülékek által kínált nagy mennyiségű tintára. Ezen modellek előnyeit – a tintapatronok nélküli, nagymennyiségű nyomtatást – tükrözi a kisfilm, meglepő és szórakoztató módon. A többcsatornás tartalom stratégia részeként a kampány a Lewis Gets Inked videóból és számos werkfilmből áll.

Lewis Hamilton elmondta: „Minden szezon során lehetőségem nyílik arra, hogy részt vehessek néhány nagyon érdekes projektben a csapat hivatalos partnereivel, de azt mondhatom, hogy mind közül ez az egyik legkülönlegesebb program, amiben részt vettem. Az Epsonnal a tintatartály rendszerű nyomtatókkal kapcsolatos forgatás nagyon szórakoztató volt; mindig szeretek olyan dolgokat kipróbálni, amik kizökkentenek a komfortzónámból. Több mint 400 liter festéket öntöttek rám, ami számomra egy teljesen új élmény volt, de belevágtam és úgy gondolom, a végeredmény nagyon jó lett!”

Németh Csilla, az Epson Magyarország marketing szakértője hozzátette: „A külső tintatartályos technológia alaposan felforgatta a nyomtatók világát, ezért egy olyan videót akartunk készíteni, ami egyszerre meglepő és emlékezetes. Az Epson egy olyan közismert márka, ami a minőséget, az innovációt és a teljesítményt képviseli, így a közönség sem egy humoros, szatirikus és akciódús videót vár tőlünk. Nagyszerű volt együtt dolgozni a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapattal, Lewis Hamilton stílusa és karizmatikus személyisége pedig hozzájárult, hogy egy olyan szórakoztató rövidfilmet készítsünk, ami az Epson egy másik oldalát is megmutatja. A projekten már egy éve dolgozunk és a kreatív csapat alapvetően nagy hatással volt a kampány megvalósulására.”
(BrandTrend)