Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az Emirates új reklámja a tavaly bemutatott Jennifer Anistonnal készült kampányra épít. Az előző, könnyed hangvételű televíziós kampányhoz hasonlóan, a színésznő most is egy csipetnyi humorral fűszerezve mutatja be az A380-as géptípust. A történetben Jennifer összebarátkozik Cooperrel, egy belevaló fiatal fiúval, aki besurrant a színésznő Emirates First osztályon található privát lakosztályába, amíg ő a fedélzeti Shower Spa-ban frissítette fel magát. Amikor Jennifer visszatér, beszélgetni kezdenek, és hamar megtalálják a közös hangot, miközben az Emirates Business osztályú kabinjai közt és a fedélzeti bárnál sétálnak…

jennifer_aniston_emirates_1

Boutros Boutros, az Emirates kommunikációs, marketing és márka divíziójának alelnöke elmondta: „Egy évvel ezelőtt, amikor elindítottuk az első kampányunkat Jenniferrel, bennünket is meglepett, hogy a reklámfilm igazi közösségi média jelenséggé vált. A humor a világ minden táján megmozgatta a közönséget, és a reklámot milliók látták, akik utána beszéltek is róla. Az Emirates rajongók és Jennifer is szerette a történetet, amely eltért a hagyományos, légitársaságot népszerűsítő reklámoktól. Rengeteg kérés érkezett hozzánk, hogy hadd láthassák Jennifert újra, akinek a személyisége és a vonzereje mindenkit magával ragad. Jennifer egyszerre kifinomult és mégis hétköznapi, így kiválóan illeszkedik a márkánkhoz. Ez az új reklám tökéletesen megragadja a szórakozást, a spontaneitást és a csillogást, vagyis az Emirates-szel való utazás lényegét, és biztosak vagyunk abban, hogy az előzőhöz hasonlóan ez a kampányunk is emlékezetes marad a közönség számára.”

A televíziós reklámot az Oscar-jelölt Bryan Buckley rendezte, akinek a nevéhez számos Super Bowl reklám is fűződik. A forgatókönyv és a kreatív koncepció Buckley és az Emirates reklámcsapatának együttműködésével született, az elkészítésben pedig a WPP Group segédkezett.
(BrandTrend)