Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A hűvösebb időjárás beköszöntével sokan otthon, egy jó meleg takaróba burkolózva, filmnézéssel töltik szabadidejüket. Ezt felismerve kínál a UPC Direct kiemelkedő moziélményeket őszi kampányában. A televíziós szolgáltató október 3-tól egy hónapos ajándék próbaidőszakot kínál, amelynek keretében akár 3 prémium csomag 12 csatornáját is élvezhetik az érdeklődők.

A UPC Direct lehetőséget biztosít a Combo csomagokra, illetve a Medium HD TV, és a Plus HD TV szolgáltatásokra újonnan előfizetőknek, valamint akár a Combo csomagokra váltó meglévő ügyfeleinek is, hogy kipróbálják a prémium TV csomagok (HBO MaxPak, FilmBox Pak, Active Pak) csatornáit, és eldöntsék melyiket szeretnék a későbbiekben is igénybe venni. Az előfizetők maguk választhatják ki, hogy a három közül mely csomagokat szeretnék egy hónapig kipróbálni, csak az egyiket, kettőt, vagy akár mind a hármat. Az egy hónapos tesztidőszakot követően a csomagok elérhetősége automatikusan megszűnik, így az előfizetőknek nem kell észben tartaniuk a lemondás esedékességét.

Az ősz azonban nem csak az egy hónap ajándék mozizásról szól, hanem kedvezményes csomagárakat is jelent az előfizetők számára. A különleges ajánlatok a HD csatornákkal kibővített TV alapcsomagokra, illetve a TV, internet és telefon szolgáltatást is kínáló Combo csomagokra előfizető új ügyfelek számára érhetők el.
(BrandTrend)