Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az elmúlt két hétben OOH aktiváció keretében népszerűsítette új Triple csokoládéját a Milka, amit most szombaton egy ingyenes meglepetés koncerttel zártak. A kampány tervezését és lebonyolítását a HPS Experience végezte.

elmenydus-kampany-a-milkatol_2

„Egy tábla Milka Triple csokoládé a háromféle textúrájú íznek köszönhetően ezerféleképp fogyasztható, melyben pont a választás szabadsága a legizgalmasabb. Minden kocka újabb izgalom, és minden kockát újabb választás követ. Így pedig – az eltérő preferenciák mentén – teljesen egyedi fogyasztási szokások, sorrendek alakulnak ki.  Ahány ember, annyiféle ízkombináció” – mondta el Oláh Ildikó, a Milka Senior Brand Managere.

elmenydus-kampany-a-milkatol_5

Erre a játékosságra épült a termék bevezető kampánya, melynek keretében két héten keresztül három egymással kommunikáló interaktív installációt helyeztek ki a főváros három különböző pontján, melyeken az arra járók más játékosok ízlését találgathatták ki ajándék Milka Triple kuponért.

A három installáció az aktiváció utolsó hétvégéjén a legfontosabb termékelőny szellemében – Három élmény, egy finomság – egy központi helyen, a Gozsdu Udvarban egyesült. Ebben a két napban volt lehetősége a játékosoknak kuponjaikat egy-egy tábla Milka Triple csokoládéra váltani.

elmenydus-kampany-a-milkatol_3

A záró hétvégén a csokoládé rajongóknak a kuponbeváltás mellett, még egy ingyenes mini koncerttel is kedveztek. Most szombaton a Gozsdu Udvarban a három élmény egy finomság koncepcióra építve, három különböző zenei stílus képviseltette magát, azaz a közönség egy akusztikus koncert keretében találkozhatott a Milka Triple Trióval: Pásztor Annával, Lolával és a Kállay Saunders Banddel.
(BrandTrend)