Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) támogatásával a Magyar Termelői Méz népszerűsítésére kommunikációs kampány pályázatot hirdet.

Az Országos Magyar Méhészeti Egyesületet összesen 109 helyi, vagy önálló méhész szervezet alkotja, lefedve az ország egész területét. Az Egyesület feladata a magyar méhészek összefogása, érdekeik védelme és szakmai képviselete.

Az OMME egyik fontos céljának tekinti a tiszta eredetű termelői méz népszerűsítését a fogyasztók körében. Ennek érdekében számos rendezvényen megjelenik országszerte, ám a méhészeti rendezvények mézmarketingben való szerepvállalásának áttekintése során kiderült, hogy azok sokszor nem elég hatékonyak és célirányosak. Ezért a téli időszakra kommunikációs PR kampányt indít, hogy komplex stratégiával, egységes elemekkel népszerűsíthesse a termelői mézet.

A kampány középpontjában az OMME tagok által előállított Magyar Termelői Méz áll, amely egyedi, könnyen beazonosítható üvegben található, zárszalaggal ellátva.

A kampány célja, hogy erős érték és bizalmi központú kommunikáción keresztül felhívja a fogyasztó figyelmét arra, hogy a Magyar Termelői Méz minőségi, tiszta eredetű és rendkívül értékes, így növelve a termelők által közvetlenül értékesített méz iránt a keresletet.

A pályázat nyílt és első sorban PR ügynökségek jelentkezését várják. A pályázat célja a Magyar Termelői Méz Népszerűsítésére vonatkozó komplett kommunikációs kampány terv kidolgozása.
Kampányra tervezett keretösszeg minimum bruttó: 7 000 000 Ft.

A pályázatra az ügynökségek egy rövid, pár soros bemutatkozás keretében jelentkezhetnek az alábbi e-mail címen: Bross Péter – OMME Elnök: [email protected]
Jelentkezési határidő: 2016. szeptember 23. 12:00.
(BrandTrend)