Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Tendergyőzelmet követően az Insomnia készíthette a Gyulai Kolbász/Gyulahús Kft. új kampányát, amely reklámfilmet, social media kampányt is magába foglal. A közös munka idén kezdődött, de az együttműködés hosszabb távú lesz.

Összetett feladata volt az ügynökségnek, hiszen olyan integrált kampány készítése volt a feladat, amely úgy revitalizálja a Gyulai márkát, hogy a hagyományos értékek sem sérülnek, emellett növelni tudja a márka ismertségét, és fiatalabb célcsoportot is kipróbálásra ösztönöz.

A kis jeleneteket egy fontos momentum köti össze: mindenhol fontos szerepet játszik valamilyen utalás a Gyulai ikonikus termékére, a kolbászra, illetve a húsok iránti rajongásra. A kisfilmben így kolbász mintájú ágynemű, csokornyakkendő, valamint kolbász alakú autóillatosító is szerepel.

„Büszkék vagyunk rá, hogy egy tradicionális hazai márka kampányán dolgozhatunk. Nagyon üdítő, amikor az ügynökség és az Ügyfél ilyen jól megtalálja a közös hangot, és a közös munka összhangban, egymás ötleteire nyitottan, jó hangulatban telik. Azt hiszem az egész csapat nevében mondhatom, igazi „love-projekt“ volt!“ – mondta Misinszki Ákos operatív-ügyvezető.
(BrandTrend)