Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Augusztus 8-án indítja el az online-, TV- és rádióhirdetések mellett blogger-, celeb- és média-együttműködésekkel tűzdelt integrált kampányát az OTP Mobil. A kedvezményes Sziget jegyet középpontba állító, intenzív kommunikáció célja, hogy a lehető legegyszerűbb eszközökkel emelje ki a Simple alkalmazás előnyeit.

Az egész nyáron futó, kedvezményes fesztiváljegyeket kínáló online promóciót hétfőtől egy integrált kampány váltja, a megszokott felületek mellett Spotify audió és display hirdetésekkel, divat és lifestyle blogger együttműködésekkel, intenzív sajtókommunikációval, valamint több híresség közösségi média kommunikációjával.

Az online csatornákon is megjelenő, egyébként RTL Klub-on, Discovery Channel-en, RTL3-on, Comedy Centralon és M4-en futó TV szpotot a végletekig egyszerűre tervezte a gyártó 1080p, egyetlen célja az olcsóbb belépési lehetőség sulykolása és a fogadó oldalra való terelés.

A kampány többi eleme is a kedvezményre, valamint a jegyvásárlás gyorsaságára és egyszerűségére fekteti a hangsúlyt. Az alkalmazás előnyeit és további funkcióit (mint például parkolás, autópálya-matrica- és mozijegy-vásárlás, étel- és taxirendelés) már csak a vásárláshoz szükséges regisztrációt követően ismertetik meg a felhasználókkal.

banner_640x360_V2

„Hiszünk abban, hogy a mobilfizetés magyarországi elterjedésében kulcsfontossággal bírnak a fesztiválozó fiatalok. A tavalyi fesztivál promóciónkból egyértelműen kiderült, hogy azok a felhasználók, akiket egy kedvezményes jegyvásárlási lehetőséggel sikeresen szólítottunk meg a későbbiekben az élet más területein is az alkalmazást fogják választani a szabadidejük, vagy az utazásuk megtervezésekor és az ahhoz kötődő fizetéseknél” – mondta Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.

Az OTP mobil kampányában a reklámfilmet gyártó 1080p mellett az ATL felületeket vásárló Café Communications és a kampány BTL és sajtókommunikációs csatornáiért felelő Noguchi Porter Novelli vett részt.
(BrandTrend)