Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

José Mourinho a világ egyik legsikeresebb és legismertebb futballedzője. A szaktudásáról, valamint nyers, arrogáns stílusáról híres edzővel a Lipton készített reklámfilmeket, ahol Mourinho vicces módon válaszol az újságírók kérdéseire.

Az 53 éves José Mourinho a világ egyik legsikeresebb és legismertebb futballedzője. Olyan csapatokkal dolgozott együtt, mint a Chelsea, az Inter, vagy a Real Madrid. A kétszeres BL győztes portugál szakember 2016 tavaszától pedig a Manchester United menedzsere.

Mourinho nemcsak professzionalitásáról híres, hanem egyedi stílusáról is: véleményét általában őszintén és durván fogalmazza meg.

„Ön felhívná a ghánai elnököt?” – mondta Mourinho, mikor egy ghánai újságíró megkérdezte tőle, hogy felhívta-e már valaha Roman Abramovich-ot, hogy megkérdezze, hogy van. Egy másik alkalommal egy újságírónak azt javasolta, hogy inkább a Google-ön keressen rá a válaszra, mert butaságot kérdez. Vagy válasz helyett tanácsot adott a kérdést feltevő újságírónak, miszerint élje másképp az életét, ugyanis pesszimista életszemlélet hallatszik ki a kérdéseiből.

Ezért egyediek a Lipton reklámfilmjei, hiszen Mourinho személyiségének legtöbbet kritizált jellemzőjét domborítják ki. A reklámfilmekben Mourinho a sajtó kérdéseire válaszol meglepő módon. Például arra a kérdésre, hogy ’Hogyan tud megbirkózni a folyamatos nyomással?’ Mourinho egy rádiót vesz elő a reklámfilmben. Ez a kérdés elhangzott a valóságban is egy sajtótájékoztatón, az edző ezt a választ adta akkor: Nyomás? Milyen nyomás? Rám nem lehet nyomást gyakorolni!”
(BrandTrend)