Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A graffiti sokak számára egyet jelent az illegális falfestészettel, pedig a művészet iránt érdeklődők számára ma már megkérdőjelezhetetlen jelentőséggel bír. A MOM Park most új aspektusba helyezte a street art ezen formáját: a belső design felújítása során unalmas, megszokott takarófelületeire merész és modern külsőt varázsolt velük.

mom3

“A koncepció alapja az volt, hogy a MOM Park, ahol minden a stílusról szól, a felújítást is önmagához hűen, az egyediséget és exkluzivitást szem előtt tartva kommunikálja. Úgy gondoltuk, hogy egy prémium közegben érdekes lehet egy ilyen típusú vizuális megközelítés, hiszen a látogató éppúgy érezheti magát az utcán, mint egy kiállítás falai közt. Ezt a kettősséget oldja fel, hogy a divat, mint központi téma mindenhol megjelenik” – nyilatkozta Szegedi Anna, a MOM Park Marketing és PR vezetője.

A kiválasztott tíz művész hazánk élvonalába tartozik, de más-más alkotói stílus jellemző rájuk, ezért egy meghatározott színpalettát jelöltek ki, hogy az összhatás egységes és harmonikus legyen. Ráadásul a szemfülesek a részletekben számos, a divat világára utaló motívumot is felfedezhetnek, hiszen a jelszó nem más, mint “WORK HARD, SHOP HARD”.

A művek bizonyos részei egy 60×90-es kiemelhető felületre készültek, amelyeket a MOM Park Galéria értékesít, a befolyó összeget pedig jótékony célra ajánlják fel.
(BrandTrend)