Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Theodora Kereki szénsavmentes termékcsalád új, rózsaszín csomagolású tagja selymes ízével a fogyasztói szokásokra reagál, Magyarországon ugyanis a fogyasztók többnyire a lágy ízű ásványvizeket részesítik előnyben. Emellett globálisan és itthon is jellemző tendencia a szénsavmentes termékek egyre növekvő népszerűsége.

Theodora_gasztro_0,33l_szensavmentes

Az egyedülálló természeti környezetben, a Balaton-felvidéki Nemzeti Parkban található, festői Káli-medencében eredő Theodora Kereki természetes ásványvíz új, rózsaszín csomagolásban, 0,5 és 1,5 literes kiszerelésben kapható a legtöbb nagyobb áruházláncban. A vendéglátóhelyeken elérhető, 0,33 és 0,75 literes üveges kiszereléssel pedig idén nyártól az új termék mellett a teljes Theodora termékcsalád esetében megújult, letisztult, modern formában találkozhatnak a fogyasztók.

A Theodora a nyár folyamán számos fesztiválon megjelenik.
(BrandTrend)