Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az EU májusban tette közzé az ún. „Better regulation” csomagot, amely az önszabályozás jogalkotási szempontból történő elfogadásának egy újabb fontos állomását jelenti. Ennek tükrében különösen fontos, hogy a nemzeti önszabályozó szervezetek – köztük az ÖRT – sikeresen és jól működjenek.

“Az ma már teljesen egyértelmű, hogy a reklámszakma önszabályozása lényegesen több mint csupán egy kódex írása, vagy a fogyasztói panaszok kezelése. Nem véletlen, hogy a szabályozási formáról szóló egyeztetéseken a reklámszakmát mintaértékűnek tartják. Ez egy teljes rendszer, amelynek része, hogy a szabályoknak való megfelelés érdekében sokan – egyre többen – még a kampány megkezdése előtt véleményeztetik a reklámot, amely az első félévben közel négyszáz kampányt jelentett.  Ráadásul a megelőzési program része a cégeknél tartott tréning a munkatársak, és sokszor a meghívott ügynökségeik számára, valamint a gyakorlati munkát segítő útmutatók, és a szakmai fórum is” – fogalmaz Fazekas Ildikó ÖRT főtitkár.

“Az ÖRT első félévi munkájának sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy sokan csatlakoztak az ÖRT-höz. A Berlin Chemie, Rossmann, Carlsberg, és a Benu Magyarország Kft igazán impozáns hirdetői kört jelentenek, örömmel üdvözöltük az ügynökségi oldal erősítésként a Carbon Group és a Mediator Group csatlakozását. Továbbá fontos számunkra, hogy ügyvédi irodák is vannak a tagjaink között, és ezt a kört a Szabó Levente Antal Ügyvédi Iroda erősíti. Az erős és elkötelezett tagság a sikerünk egyik záloga. Vannak feladataink és terveink a következő félévre is, hiszen az idén húszéves az ÖRT” – hangsúlyozza Megyer Örs elnök.
(BrandTrend)