Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

„A gyengédség az egyik olyan kulcsszó a márka életében, ami leginkább jellemzi a filozófiánkat. Nem csak magára a termékre utal, hanem arra is, mennyire fontos, hogy a törődés az emberek mindennapjainak részévé váljon” – mondja Oláh Ildikó, a Milka Tablets márkamenedzsere.

Milka_terkep_resztvevok

Legújabb kampányában a márka arra hívja fel a figyelmet, hogy a gyengédség és gondoskodás bennünk van, nem kell mást tennünk, mint mindezt felfedezni és mások számára is továbbadni.

Milka_terkep_kapcsolatok

A Milka a nyári aktivitásában minden, a honlapjukon keresztül küldött gyengéd üzenet mellé egy tábla alpesi csokoládét ajánl fel a címzettnek, amit júliustól egy országjáró turné keretében nyílik lehetőségük átvenni. Az így létrejövő gyengéd kapcsolatokat pedig egy térképen jelenítik meg, amin folyamatosan követhetőek a fogyasztók üzeneteinek útjai. A cél nem más, mint az egész országot behálózni a gyengédséggel.

Milka_terkep_hiressegek

A kezdeményezéshez magyar hírességek is csatlakoztak, akik rajongóikat biztatják arra, hogy lepjék meg egymást kedves szavakkal és színezzék lilára Magyarországot.
(BrandTrend)