Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Bronz Oroszlánnal díjazták a Samsung #SeeColors kampányát Digital Craft kategóriában a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon. A projekt része a vállalat Launching People kampánysorozatának, melynek fő célja, hogy a technológia segítségével nyújtsanak megoldást a mindennapos problémákra. A Samsung történetében először fordult elő, hogy magyar ötletből készült kampányt neveztek

A Samsung Electronics, a világ egyik vezető technológiai vállalataként évről évre fontos szereplője a kreatív szakma legrangosabb megmérettetéseinek, így a Cannes Lions-nak is. Arra azonban még nem volt példa, hogy a világcég Magyarországon született és kivitelezett ötletet nevezzen Cannes-ban. A pályaműben bemutatott technológia világméretű problémára nyújt megoldást: segítségével színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, és megismerhetik a valódi színeket.

A Samsung a magyar Colorlite céggel közreműködve fejlesztette ki a #SeeColors androidos mobil- és Tizen-alapú Smart TV-s alkalmazáspárt, melyeknek köszönhetően a színtévesztők – életükben először – a színlátókéhoz hasonló, gazdag színvilággal élvezhetik a televízió képernyőjén megjelenő tartalmakat.
(BrandTrend)