Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Napjaink hazai gasztro forradalma a megújult Herz márkát is magával ragadta. A húskészítményeit eddig elsősorban otthoni fogyasztásra kínáló nagy múltú márka idén nagy lépésre szánta el magát. Kilépve a konyhából az utcára, szó szerint útra kelt és ezen a nyáron számos, a fiatalok körében népszerű gasztro- és zenei fesztiválra ellátogat a Herz Food Truck-kal, hogy izgalmas streetfood kínálattal örvendeztessék meg az új ízekre vágyó embereket.

A Herz négykerekű streetfood konyhája elsőként a június 10-én induló három napos Főzdefesztre gördült be, ahol az érdeklődők Food Truckból meg is kóstolhatták a már megszokott, finom, de extra hozzávalókkal megbolondított hideg szendvicseket és kipróbálhatják az újraértelmezett meleg szendvicseket is több ízvariációban.

A márka újra-bevezetését támogató, Élvezd az élet minden szeletét! szlogen jegyében fogant kampányban a Főzdefeszt után még számos rendezvényen ott lesz a Food Truck.
(BrandTrend)