Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A labdarúgó-Európa-bajnoksághoz kapcsolódóan indította el online kampányát a UPC DTH, amelyben a foci egyik legalapvetőbb, ám sokaknak mégsem egyértelmű helyzetére, a lesszabályra keresik a legjobb és legkreatívabb magyarázatot. A felhasználók által készített videókat a UPC Direct Facebook oldalán lévő #EZALES alkalmazáson keresztül kell megosztani. A rajongók fogják kiválasztani a legjobb alkotást – a legtöbb szavazatot gyűjtő videó készítője egy új HD TV tulajdonosa lesz.

EZALES

A versenyben bárki részt vehet az Eb ideje alatt, június 9. és július 11. között. A kampány bemutatkozó kisfilmjében Horti Gábor, híresen őszinte és vicces kommentátor, az utca emberét kérte meg, hogy próbálja meg elmagyarázni a lesszabályt.

A pénteken induló labdarúgó-Európa-bajnokság mérkőzéseit, köztük a magyar válogatott összes párbaját az M4 Sport közvetíti.
(BrandTrend)