Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Április közepétől három héten át futott a Trónok harca hatodik szériájához kapcsolódó digitális kampány, melynek médiatervezési és -vásárlási feladatain a neo dolgozott. Az eszköztárban a látványos display megjelenések (videó, szponzoráció) mellett PPC és közösségi média-kommunikáció is szerepelt. Az HBO zászlóshajójának számító fantasy-sorozat népszerűsítéséhez influencer marketing eszköztárat is bevetett a neo. Az interaktív ügynökség a Post For Rent platfromját használta, itthon elsőként.

A postforrent.com egy nemzetközi online piactér, amely lokális véleményvezérek által előállított közösségi média-megjelenések automatizált kezelését biztosítja a legjelentősebb közösségi média-csatornákon. A kampány egyik részét képző Facebook app install ösztönzés keretében kilenc influencer poszt jelent meg az Instagramon, amelyek 255 ezres elérést és 13 ezres engagement-et produkáltak.

„A kutatásokból az látható, hogy a fiatal célcsoportokat a leghatékonyabban a kortárs véleményvezérek tudják megszólítani. A sokak által nagyon várt Trónok harca 6 hálás téma, így itt volt az alkalom egy új eszköz kipróbálására. Influencer marketinggel korábban is kísérleteztünk, ám az egyeztetés, a skálázhatóság, az automatizáció hiánya többnyire komoly energiabefektetést kíván minden fél részéről. Ezzel a megoldással rugalmasan, mindössze három nap alatt, költséghatékonyan értünk el több mint 250 ezer embert” – mondta Hegyi Kálmán, a neo médiaigazgatója.
(BrandTrend)