Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A divatmárka legújabb kampánya a nyári élményekre jellemző felszabadultságra fókuszál két spanyol színész, Úrsula Corberó és Mario Casas egy nyári napját bemutatva. A kampány célja, hogy meglássuk a nyári hétköznapok csodáit: éljünk meg úgy minden napot, mintha nyaralnánk. A „My Perfect Summer” divatfilm jelenetei jellemző nyári pillanatokat ragadnak ki a hétköznapokból, amelyek egyszerűségükkel válnak feledhetetlenné, mint például ismerkedés új emberekkel, naplemente, esti találkozás a barátokkal, mindennapi kalandok.

SPF_join_this_wave

A két színész könnyed, letisztult stílusával könnyen tud azonosulni a Springfield fiatal célcsoportja. Mario Casas többek között a Felhők fölött három méterrel vagy az Antonio Banderas által rendezett Nyári eső c. filmekben lett ismert. Tökéletes párost alkot Úrsula Corberóval, aki fiatal kora ellenére számos spanyol filmben és sorozatban szerepelt, köztük az Internátusban.

„A kampány tökéletesen közvetíti a márka casual, de mégis érzelmekkel teli tónusát. A Springfield szettjei olyan egyszerű és inspiráló ötleteken alapulnak, amelyekkel minden nap átlagon felüli lehet, ha a saját utadat járod, a saját stílusodban, az élet és az emberek pozitív oldalára fókuszálva”– mondta Alexandra Franco, a márka marketing igazgatója.

SPF_my_perfect_summer

A kampány a myspringfield.com weboldalon tekinthető meg május és augusztus között. A My Perfect Summer a social felületeken is terjed: #JoinThisWave hashtag alatt töltik fel az Instagramra a kampány nagykövetei kedvenc nyári pillanataikat és erre buzdítják követőiket is.
(BrandTrend)