Kategória: Reklámpiac.

Admin kategória: Kiemelt1.

Hosszú Katinka immáron másfél éve dolgozik együtt a BioTechUSA-val. Ez az együttműködés most azonban egy teljesen új szintre lépett.

A két fél 2014 őszén került kapcsolatba egymással, amikor Hosszú Katinka első motivációs könyve, A magyar Iron Lady nem a megszokott módon, könyvesboltokban, hanem a BioTechUSA boltjaiban és webshopjában vált elérhetővé az emberek számára. A könyv megjelenését egy könyvdedikációval egybekötött országos road show kísérte a BioTechUSA boltjaiban. Az egy évvel később megjelenő folytatás, az Iron Lady – Az átalakulás esetében már nem volt kérdés, hogy a 27 éves úszónő ezt szintén ugyanezen a módon fogja terjeszteni. Az új könyv megjelenését ismét országos roadshow kísérte, ahol a rajongók hosszú órákat álltak sorban egy aláírásért vagy közös fotóért. Az együttműködést tovább mélyítve a felek piacra dobták a céggel közösen kifejlesztett Iron Series termékcsaládot, amely a széleskörű felhasználásra készült, Iron Meal elnevezésű magas fehérjetartalmú étkezéshelyettesítő italport és az Iron shakert foglalja magában.

big_IronMeal

Ez a korábban üzleti alapú kooperáció most egy teljesen új szintre lépett, ugyanis a felek egy 5 évre szóló szponzorációs szerződést írtak alá, melynek értelmében Hosszú Katinka a márka arca lett. A június havi kiemelt termék, az Arthro Guard promóciója kapcsán őt üdvözölhetjük az óriásplakátokon és az ő hangját hallhatjuk a kampányhoz készült rádió szpotokban is.

“Én mindig olyan partnerekkel dolgozom együtt, akivel megvan az a bizonyos közös nevező, közösen tudunk gondolkodni és fejlődni, ilyen cég a BioTechUSA. A tárgyalások során Lévai Bálinttal, a vállalat ügyvezető igazgatójával jó barátok lettünk, és egy ideje reggel 6.00-kor együtt indítjuk a napunkat az edzőteremben. Barátságom és nagyrabecsülésem jeléül neki ajándékoztam azt az úszódresszt, amit a kazanyi világbajnokságon viseltem. A közös szemléletnek, a sikeres együttműködésnek és a jó kapcsolatnak köszönhető, hogy ez a korábban üzleti alapú kooperáció most egy teljesen új szintre lépett” – mondta a sportoló.

„Nagyon örülünk, hogy az eddigi együttműködés során sikerült bebizonyítanunk, hogy a BioTechUSA egy olyan vállalat, ahol maximálisan nyitottak vagyunk azokra az innovatív ötletekre, kezdeményezésekre, ami a legendás Hosszú Katinka – Shane Tusup párost jellemzi, és ezeket egy interaktív munka, egy közös gondolkodás folyamatán keresztül valósítjuk meg. Termékeinket alapvetően széleskörű felhasználásra készítjük, nemcsak élsportolóknak gyártjuk, hanem hobbi sportolóknak, fitnesz sportolóknak, egészségmegőrzőknek is. A fogyasztóinkban közös az, hogy mindannyian arra törekednek, hogy jobbak lehessenek, hogy többet hozzanak ki magukból, és ezért keményen meg is dolgoznak. Katinka saját példáján keresztül ugyanezen embereket motiválja a könyveiben és a közösségi média felületein, így nála hitelesebb márka nagykövetet el sem lehetne képzelni. Arra pedig különösen büszke vagyok, hogy barátjaként tekint rám, ez a barátság ugyanis engem is folyamatosan inspirál, azóta például sokkal keményebben edzem” – nyilatkozta Lévai Bálint, a BioTechUSA ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)