Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Soproni nemrégiben indította el a „Mi a közös bennünk?” imázskampányát, ami a magyarok vicces, különleges, olykor különös jellemvonásaira hívja fel a figyelmet. A sörmárka a témában két új reklámfilmet készített: szórakoztató helyzeteken keresztül mutatja meg, milyen találékonyak és ellentmondásosak vagyunk.

A leleményességet bemutató reklámfilmben előkerül a szigszalag, amelynek segítségével tulajdonképpen mindent képesek vagyunk megjavítani, és a speciális sörnyitási technikák is, hiszen mi, magyarok bármilyen tárggyal ki tudjuk bontani kedvenc italunkat. A márka arra is kitér, hogy nincs olyan elhagyatott épület, amit ne tudnánk átalakítani jól működő romkocsmává. Emellett a Soproni rámutat olyan finom ellentmondásokra is, hogy a vízpartjainkon tengeri hekket eszünk, vagy hogy a nyári nagy melegben is ragaszkodunk a zoknihoz, ami különösen jól mutat szandált viselve.

„A fogyasztók az üzeneteinkkel nem csak a tévében és az online felületeken találkozhatnak. A kampánygondolat Magyarország számos településén visszaköszön óriásplakátokon, citylight posztereken és épülethálókon. A települések és a területek adottságaihoz illő tartalommal az a célunk, hogy egy-egy szellemes üzenettel rávilágítsunk arra, hogy milyen egyformák vagyunk” – mondta Molnár Orsolya, a Soproni márkamenedzsere.

A Soproni új filmjei május 16-tól láthatók az országos elérésű, tematikus és kábelcsatornákon. Az integrált kampány többi elemével nyár végéig találkozhatunk.
(BrandTrend)