Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Háromszoros jubileumot ünnepel a Milka Magyarországon. Az alpesi csokoládé ebben a hónapban ünnepli 115. születésnapját. A márkát 1901-ben jegyeztette be Carl Russ Suchard, a német Milch és Kakao szavak játékos összeolvasztásával. Azóta generációk nőttek fel a csokoládén, mely megjelenésével, jellegzetes lila csomagolásával ikonikus termékké vált. A Milka dizájnja az elmúlt évszázad során alig változott, mindazonáltal az egyik legmarkánsabb pont egy magyar grafikus, Szabó Sándor nevéhez fűződik. A művész 45 évvel ezelőtt, a Young & Rubicam ügynökség alkalmazottjaként részt vett a közismert lila tehén megalkotásában. A figura 1972 óta az alpesi csokoládé csomagolásán állandó elem és megjelenése után még népszerűbbé tette a már akkor is közkedvelt csokoládét.

Milka Lilac Cow

A gyengédség és a lágyság azok a kulcsszavak, melyek leginkább jellemzőek a Milkára. Nem csupán magára a termékre utalnak, hanem arra is, mennyire fontos, hogy ezek az értékek az emberek mindennapjait is fémjelezzék. Hosszú idő eltelt azóta, hogy az első híres Milka-szlogen megszületett („A leggyengédebb kísértés, mióta csokoládé létezik”). Azóta a márka egy szinttel feljebb lépett, s az elmúlt években a „Merj gyengéd lenni.” jelmondattal még inkább aláhúzta a törődés fontosságát. Most pedig, a Milka 115. születésnapján arra hívja fel a figyelmet, hogy a gyengédség és gondoskodás mindannyiunkban bennünk vannak, nem kell mást tennünk, mint mindezt felfedezni és kibontakoztatni.

A márka április végén indította új, globális kampányát. Hazánkban “Az erős ember” mosolyra fakasztó reklámfilmjével találkozhatnak a csokoládé szerelmesei az elkövetkezendő hónapokban.

„A magyarok imádják a Milkát, s ezt nemcsak a márkakutatások támasztják alá (a Milka a Magyarországon legkedveltebb 5 márka között szerepel), hanem az értékesítési adataink is. A Milka a legtöbbet eladott táblás csokoládé hazánkban” – mondja Mayer Gábor, a Mondelez Hungária ügyvezető igazgatója. „Portfóliónkat nézve messze a legtöbbet a lila alpesi csokoládéból értékesítünk; a Milka zászlóshajó termékpalettánkon. Nagyon örülök annak, hogy a fogyasztók ennyire szeretik ezt a csokoládét, hogy nagyra értékelik és várják a márka újdonságait, az pedig külön öröm számomra, hogy a gyengédség üzenetével mennyire tudnak azonosulni” – teszi hozzá Mayer.

Milka_Made In Hungary

A Milka hazai történelmének 25 éve óta több száz ízvariáns, újdonság jelent meg a polcokon. Az egyik közelmúltbeli innováció pedig Magyarországhoz köthető. Az ún. szendvicstermékeket kizárólag hazánkban gyártják, immár 4 éve, a Mondelez csoporthoz tartozó Győri Keksz székesfehérvári üzemében, egész Európának.
(BrandTrend)