Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Már országszerte több száz helyen látható a Somersby outdoor kampánya, amelyet a ::progressive:: reklámügynökség készített helyi kreatív fejlesztéssel. A kampány egyrészt az új kék áfonyás termék, a Somersby Blueberry bevezetésére koncentrál, másrészt pedig egyedülálló módon specifikus, helyszínre szabott üzenetekkel szólítja meg a célközönséget.

somersby_outdoor_01

somersby_outdoor_02

A ::progressive:: szerint a májustól júliusig tartó kampány legnagyobb előnye, hogy a válogatott üzeneteknek köszönhetően játékosabb és szórakoztatóbb formában tudják elérni a fogyasztókat olyan helyszíneken is, ahol ők kevésbé számítanak erre, és éppen a meglepetés miatt hatékonyabb az üzenet célba juttatása. A legnagyobb kihívást a rendelkezésre álló plakáthelyek (óriásplakát, citylight és backlight) kategorizálása okozta, ezután következett több körben a célzott üzenetek megfogalmazása az ügyféllel való folyamatos egyeztetés során.

somersby_outdoor_03

somersby_outdoor_04

somersby_outdoor_05

„A célunk az volt, hogy ez egyes helyszíneken úgy juttassuk a fogyasztók eszébe a Somersbyt, hogy a játékos, könnyed hangvétel tovább erősítse a márkához kötődő pozitív érzelmeket. A helyszínre való reagálással nem direkt módon, hanem áttételesen közvetítjük a márkaértéket, és így vonjuk be a célcsoportot a Somersby világába” – mondta Szabó Orsolya account director.
(BrandTrend)