A közlekedés, ételrendelés és párkeresés mellett a szabadidő-szervezési folyamatát is átalakították az okos eszközök. Az OTP Mobil új kampányában a mozizókat szólítja meg.
Az OTP Mobil és a Cinema City mozihálózat együttműködésének köszönhetően március eleje óta a magyar mozik 95 százaléka elfogadja a Simple alkalmazásban vásárolt jegyet, így a látogatók nyomtatott jegy és a pénztárnál való sorban állás nélkül, a telefonon bemutatott jegy felmutatásával beléphetnek a kiválasztott filmvetítésre.
A megállapodás második nagyobb bejelentése, hogy Magyarország egyetlen IMAX moziját mostantól Simple IMAX-nek hívják majd. A logó is változik, így a Simple márkanév minden esetben eljut majd a filmek iránt érzékeny szélesebb célcsoportokhoz is.
A névváltást és az új logókat leleplező sajtótájékoztatón az OTP Mobil egy nagyszabású mozikban futó reklámkampányát is bejelentette. A helyszíni és online reklámok mellett mostantól a Cinema City termekben vetített filmek jelentős része előtt fut majd a ’Kéz’ fantázianevű reklámfilm.
A filmek előtt futó reklám legfőbb célja a figyelemfelkeltés, hogy a lehető legletisztultabb módon mutassa meg, hogy milyen egyszerű – akár egy spontán döntést követve is – kényelmesen és gyorsan mozijegyet vásárolni, aztán belépni a terembe.
Kreatív koncepció
Egy applikáció esetében a legfontosabb dolog, amire szükségünk van: a kezünk. A kéz tartja a telefont, a kéz nyomkodja a gombokat, és jelen esetben: ő is visz el moziba, a Simple segítségével. Hallgass a kezedre!
(BrandTrend)