Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Kika szerette volna éreztetni a közönségével, hogy minden ízlésnek és élethelyzetnek megfelelő megoldásokat nyújt a vásárlóinak. Ezért egy különleges meglepetéssel készült az üzlet környezetében sétálók számára: egy teljesen személyre szabott ajánlattal.

A készítők csapata a budaörsi Kika körüli boltok környékén kiválasztottak egy-egy személyt, akiknek egy jellemző tulajdonságához passzolt egy Kika termék. Ezt a termékajánlatot pedig helyben, 3-4 perc alatt egy szórólapra tették egy személyre szabott üzenettel, és egy hosztesz segítségével kézbesítették a címzettnek.

Így kaptak személyre szabott szórólapot a kismamák (szoptatós hintaszék), a barátnők (csajos koktélospoharak), az üzletembereknek (főnöki bőrfotel), egy begipszelt lábú vásárló (kényelmes lábtartó), a kockás felsős vagy az „I love New York” pólós vásárlók (new yorkos függyöny).
(BrandTrend)