Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Global Brand Exellence Awards 25. alkalommal került átadásra. Az eseményre a világ elitje érkezett: vezető márkák és személyiségek, befolyással bíró marketing szervezetek.

A megmérettetésen a közép-európai régió aktivitásai különösen érdekesek voltak, köszönhetően Európa aktuálpolitikai jelentősége miatt. Az érdeklődés joggal volt kölcsönös, hiszen a munkaerő, a piacok, a technológiák a térségeket egyre inkább átjárhatóvá teszik, és a világgazdasági tengely kelet felé tolódott el.

global

A négy magyar vállalatot, illetve egy osztrák sportmárkát a BrandTrend márkatanácsadó cég képviselte, amely a cégekkel együtt készítette elő a nyertes pályázatokat:

SuperShop: legjobb loyalitás program

Telenor Okostelefon Akadémia: edukációs szektor

LIDL, a magyar beszállítókat támogató program: B2B brandépítés kategória

Coca-Cola, Testébresztő program: fenntartható márka kategória

SKN St. Pölten: innovatív sportmárka kategória

A Global Brand Excellence díj lehetőséget adott a hazai és itthon működő vállalati márkáknak és aktivitásaiknak, hogy a magyar piacról bemutatkozzanak globális színtéren, így a Magyarországon végzett értékes aktivitásukat példaként mutassák meg egy nemzetközi fórumon, ezzel is növelve reputációjukat.
(BrandTrend)