Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az adidas Originals brand kreatív hitvallása a következő: a jövőt akkor tudjuk a legjobban megjósolni, ha mi alakítjuk azt. Újra fel kell fedeznünk a múlt értékeit a legfrissebb tudásunkat felhasználva. Az adidas Originals célja, hogy motiválja a jelen generációt, hogy ne kövessen másokat, hanem maga alakítsa a jövőt.

A brand 2016-os globális kampányfilmjében, mely témája szintén a jövő, több budapesti helyszín is megjelent és a legújabb sneakerük is megérkezett Magyarországra. Hazai sztárok és művészek előtt mutatták be a több korábbi klasszikus modell jellemzőit egyesítő legújabb adidas Originals modellt, az NMD-t, mely utat mutat a nem is olyan távoli jövőbe, ráadásul az első utcai cipője a márkának, amely a BOOST technológiára épül.

adidas

Az adidas NMD-t, mely az Originals kollekció darabja, a múlt nagyjai inspirálták, számos jellegzetes jegyet visel magán a márka korábbi cipőiből merítve. Tervezői urbánus környezetbe álmodták meg, nem csupán küllemében, de egyéb jellemzőiben is valódi nagyvárosi viselet. Az NMD BOOST mikro-kapszulák ezrein fekszik, így hosszú időn keresztül is képes kényelmet biztosítani, felsőrésze pedig zokniszerű, puha és tartós kialakítású. Három ikonikus 1984-es modellt idéz meg: a Micro Pacer, a Rising Star, valamint a Boston Super egy-egy design elemét gyúrja össze és eleveníti fel modern köntösben. A technikailag futócipőnek is beillő NMD kényelmes, rugalmas és strapabíró is egyszerre, a nagyváros mindig mozgásban levő alkotóinak tervezve.

Qka Mc_Wolfie_Ricsipí

A sneaker március 16-án mutatkozott be először itthon. A látványos, egyedi látványvilágú bemutatón olyan ismert emberek vettek részt, mint Wolfie (Punnany Massif), Lola, BLR, az Animal Cannibals, Tőrös Balázs, Katus Attila és Szász Kitti. Az adidas NMD-t Végső Péter brand activation manager mutatta be a közönségnek. „Már a több mint harminc évvel ezelőtti elődöknek is számos olyan tulajdonsága volt, melyeknek köszönhetően ma ikonikus cipőkként tekintünk rájuk. Az NMD-ben ezen darabok legjellemzőbb jegyeit gyúrtuk egybe, hogy a modern technológiával ötvözve egy minden szempontból egyedülálló egészet alkosson. Az NMD-t a nagyvárosi nomád környezet inspirálta, ez a modell a kényelem és az időtállóság megtestesítője, a múlt legnagyobbjainak újragondolása és futurisztikus formába való adaptálása.”
(BrandTrend)