Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

1.4 millió forintért vállalta  MEC a GVH 2016-os következő kampányának kivitelezését és gyártását. A Gazdasági Versenyhivatal tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokat bemutató kampányát a kampány címéhez méltóan nyerte el a MEC – áll a Republic Group sajtóközleményében.

Az ügynökség ezért az összegért a megrendelő számára a felkérésben felsorolt feladatokat látja el:

1. Átfogó kreatív koncepció kidolgozása (ideértve a szlogen tervezését, szövegírását) – 2 db
2. Sajtóhirdetés kreatív koncepció, tervezés, szövegírás
3. 30 mp-es rádióreklám teljes gyártás
4. Online videotartalom koncepció, tervezés, szövegírás
5. Online banner kreatív koncepció, tervezés, szövegírás – flash
6. B1 plakát kreatív koncepció, tervezés, szövegírás
7. City light plakát kreatív koncepció, tervezés, szövegírás
8. A GVH oldalán vagy a megfeleles.hu-n aloldal arculati tervezése (1 statikus oldal)

piros_lap

“Az egész reklámszakma számára súlyosan károsnak és felelőtlennek tartjuk az efféle árazást, hiszen ez nem a versenyről, hanem a versenytársak kiszorításáról szól” – mondta el Furák András, a Republic portfólió igazgatója. “Természetesen a MAKSZ megfelelő fórumán előterjesztést kívánunk tenni, hogy a Gulyás János vezette MEC által képviselt magatartásról kifejtse a véleményét” – tette hozzá.” Gulyás János egyébként a MAKSZ elnökségi tagja.
(BrandTrend)