Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A februárban polcokra kerülő új tej és gyümölcsillatú Baba tusfürdő TVC-jét ismét a Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather reklámügynökség készítette. A tavaly új alapokra helyezett Baba márka- és kommunikációs stratégiája mentén leforgatott reklámfilmek gondolatmenetét folytatva, a már ismerős, tökéletlen család mindennapjaiba csöppenhetünk. Az együttműködés nem ért itt véget, az év során még egy kreatív kisfilmben is viszontláthatjuk az O&M ötleteit és a Baba családot.

Az idén 96 éves Unilever márka, a Baba február 22-étől új mini story-val kiegészített reklámfilmmel hirdeti portfóliójának új termékét, a tej és gyümölcsillatú tusfürdőt. A 10 másodperces kisfilmet a WPP-hez tartozó Ogilvy & Mather kreatív koncepciója alapján az Umbrella készítette el és integrálta az egyik legutóbbi szerethető spotba.

A jelenet főszereplői a már jól ismert Baba család: Peti és apukája, de egy új kedves karakter is feltűnik. A reklám fő mondanivalója jól tükrözi a márka legfontosabb értékét, a törődést, mely a tavaly újragondolt kommunikációs stratégia alappillérét képezi.

Benesch Ferenc, az Ogilvy & Mather kreatív igazgatója szerint „az év első Baba reklámja következetesen folytatja a tavaly elkezdett kreatív irányt. Továbbra sem a reklámblokkokat uraló “tökéletes mintacsaládokat” mutatjuk, hanem valóságosabb, szerethetőbb és emberközelibb jeleneteket elevenítünk meg.”

Elek Orsolya, az Unilever magyarországi és adriai régióért felelős Kozmetika és Vegyi üzletág marketing igazgatója hozzátette: „A korábbi együttműködés sikerét és kreatív munkáját folytatva számunkra egyértelmű volt, hogy az új termékek bevezető kommunikációjának reklámspotjait is az O&M fogja megvalósítani, hiszen jól ismerik már azt az attitűdöt, értékrendszert, amit a Baba képvisel a hazai piacon. A finom humor továbbra is szerves részét képezi a spotnak, ezzel bízva abban, hogy ismét mosolyt csalunk a nézők arcára.”

ALKOTÓK LISTÁJA

Megbízó: Unilever Magyarország Kft.: Elek Orsolya, Gábos Anna, Majkut Sarolta

Reklámügynökség: Ogilvy & Mather

Creative Director: Benesch Ferenc
Head of Art: Thuróczy-Slinn Péter
Senior Art Director: Bóna László
Senior copywriter: Gál Attila
Account team: Varga Andrea, Szalay Georgina
Producer: Séfel László

Produkciós cég: Umbrella

Rendező: Sós Bálint
Rendezőasszisztens: Fekete Xénia
Operatőr: Garas Dániel
Fővilágosító: Dóczi Attila
Casting: Banner Casting, Playground Casting
Világítás- és kameratechnika: Vision Team
Focuspuller: Mérhay Zsolt
Látványtervező: Varga Judit
Berendező: Keserű Eszter
Stylist: Isai Anita
Smink: Kovalik Natassa
Helyszíni vágó: Szabó Dani
SFX: Farkas Marcell
Gyártásvezető: Szeles Gábor
Line producer: Krékits Péter
Producer: Hidvégi Zoltán
(BrandTrend)