Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

UberVAGYOK névvel kampányt indított múlt hét szombaton a magyarországi Uber. A www.ubervagyok.hu oldalt három nap alatt már közel ötezren látogatták meg.

A kampány célja, hogy a felhasználók elmondhassák, számukra miért fontos az Uber, miért szeretik az applikációt, és az hogyan járul hozzá Budapest folyamatos fejlődéséhez.

uber_arpa_attila

Az oldal működési elve egyszerű: a látogató megadja a nevét, megírja rövid személyes történetét, majd feltölti Facebook profilképét (vagy egy saját fotóját). A képet különböző funkciókkal lehet egyedivé tenni, majd megosztani a történettel együtt a Facebookon. Az #ubervagyok hashtaget használva pedig a felhasználónak lehetősége van arra, hogy felkerüljön a kampány oldalára.

uber_lakatos_mark

Az UberVAGYOK-hoz már több híresség is csatlakozott, többek között Árpa Attila, Felcser Máté és Lakatos Márk.
(BrandTrend)