Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Liam Neeson újabb küldetésen van: ezúttal nem elrabolt lányát, hanem a jövőt képviselő formabontó technológiai megoldásokat kell megvédenie a rájuk leselkedő veszélytől. Az LG első Super Bowlra készített reklámfilmjét Jake Scott rendezte, producere pedig édesapja, a Szárnyas fejvadásszal világhírnevet szerzett Sir Ridley Scott volt.

„Forradalom közeleg” – ezekkel a szavakkal szólít meg egy titokzatos ember (Liam Neeson) egy fiatal férfit egy bárban. A reklámszpot letisztult formavilágával és újító digitális megoldásaival hatásosan érzékelteti az LG OLED tévék forradalmi technológiai megoldásait. A cselekmény középpontjában az LG legújabb OLED tévéje áll, amely a legmélyebb sötét tónusok és a végtelen kontrasztarány megjelenítésével valóban felülírja a tévénézésről eddig kialakult fogalmainkat.

1.LG Super Bowl Ad Preview

Sir Ridley Scott szerint a film forgatásával a céljuk az innovációs elsőségért és a jövő technológiájának megteremtéséért folytatott verseny bemutatása volt, a különleges képi világ megteremtéséhez pedig az LG Signature OLED kiváló inspirációs forrást nyújtott. „Elsőként a formaterv nyűgözött le. Az LG Signature OLED televízió nem egyszerűen hihetetlenül vékony, hanem letisztult, egyszerű és elegáns is” mondta Ridley Scott.

A reklámfilmben Liam Neeson a fia által alakított fiatalkori önmagát látogatja meg, figyelmeztetve őt arra, hogy akár a legtöbb valóban előremutató technológiai vívmánynak az LG televíziók által képviselt újításainak is különleges védelem jár. „A karakterem egy jövőből érkezett, rejtélyes férfi, akinek fontos küldetése van a jelenben fogalmazott Neeson. „Ő jeleníti meg a jövő iránti belső vonzódásunkat, kíváncsiságunkat”  tette hozzá.

OLED Superbowl_1

Ridley és Jake Scott nemcsak díjnyertes filmjeikről híresek, hanem elismert reklámfilmkészítők is. Mindketten letették már védjegyüket nagy sikerű alkotásaikkal e téren is: Ridley a Macintosh 1984-es szpotjával vált ikonikussá, Jake pedig a Budweiser  tavaly szintén a Super Bowl alatt bemutatott  „Elveszett kutya” (Lost dog) reklámfilmjével.

OLED Superbowl_2

Liam Neesonnek ez már a második Super Bowl-reklámszereplése: a tavalyi döntő okostelefonos játékhoz készült, méltán elhíresült Clash of Clans-szpotja után. Utóbbi a legnépszerűbb Super Bowl-hirdetés a YouTube-on, százmillió feletti nézettséggel.

Az LG prémiumszériás, Signature OLED televíziója az idei CES szórakoztatóelektronikai szakkiállítás legjobb innovációjának járó díját (Best of Innovation award) is elnyerte.
(BrandTrend)