Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az Intel legújabb reklámkampányával azt szeretné megmutatni, hogy a modern technológiai eszközök miként alakítják át a mai felhasználók életét és teszik élménydúsabbá a mindennapjaikat.

A kampány az „Experience Amazing” (Tapasztald meg a lenyűgözőt!) címet viseli, és a fogyasztóknak a márka egy olyan arcát igyekszik megmutatni, amelyet eddig nem ismertek. Például azt, hogy az Intel technológiája nem csupán alaplapokra és processzorokra korlátozódik, de például a művészetek, dizájn, zene, játékipar, vagy akár az űrkutatás területén is jelen van.

Ezt illusztrálja a vállalat új, 60 másodperces kampányklipje, amelyet a McGarryBowen reklámügynökség készített. A videoklip gyorsan váltakozó, rövid jelenetek sorozatából áll össze, bemutatva számtalan Intel-technológia által lehetővé tett élményt.

INCOH30996_RealSense_Dance_9799

A képsorokon láthatók például Paige Fraser amerikai táncosnő egyik előadásának jelenetei, akinek mozdulatait Intel RealSense technológiával digizaligálták. Emellett Nobumicsi Aszaj japán médiaművész is feltűnik a videóban, aki modelljeinek arcára Intel Core i7 processzorokra épülő technológia felhasználásával vetít virtuális sminkként funkcionáló látványos animációkat.

INCOH30996_WOW_Face_Mapping_4634

A kampánydal zenéjéhez Beethoven V. szimfóniáját használták fel, szlogenje pedig a következő: „Intel Inside makes amazing experiences outside”, vagyis „az Intel technológiája különleges élményeket valósít meg”.

A szlogen első fele ismerősen csenghet, ugyanis az „Intel Inside” szlogent a vállalat 1991-ben kezdte el használni az Intel mikoroprocesszorára épülő kampányában. Ez különleges lépésnek számított akkor, hiszen azt megelőzően a vásárlók nem törődtek azzal, hogy egy számítógépben milyen gyártmányú processzor van. Az Intel Inside-kampány nyomán végül megértették, hogy egy fejlettebb processzortól gyorsabb lesz a számítógépük működése. A kampány, melybe később a Pentium 586-os processzort is bevonták, elképesztően sikeres volt, ami abban is tetten érhető, hogy az emberek ma is leginkább úgy gondolnak az Intelre, mint a vállalatra, amelyik a számítógépeket hajtó processzorokat gyártja.

Az Intel legújabb reklámfilmje felvonultat egy sor ismerős márkajegyet is: például az Intel logójának ovális formáját, vagy az öt hangjegyből álló mnemonikus dallamot, ami az Intel szignálja. Utóbbit a készítők a reklámfilm aláfestéséhez használt szimfóniába is beillesztették.

Az új kampány kapcsán forgatott videoklip mellett az Intel aloldalán a felhasználók interakcióba léphetnek a reklámfilmmel, és további szpotokban még több információhoz juthatnak a reklámfilmben felvonultatott élményekről, az azokat létrehozó alkotókról és az élményeket lehetővé tevő technológiákról. Az egyik ilyen szpot például az Intel Edison technológiát használó török tervezőpárost mutatja be alkotásukkal, a Pillangó-ruhával, amelynek különlegessége, hogy viselőjének válláról elektronikus pillangók szállnak fel és szállnak vissza.

INCOH30996_ButterflyDress_13888

(BrandTrend)