Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az imidzsfilmben Marsalkó Dávid, a Halott Pénz frontembere népszerűsíti a PTE Közgazdaságtudományi Karát. A kampányt a HPS Experience tervezte és kivitelezte.

A HPS Experience fő feladata a Pécsiközgáz márka erősítése. Az imidzsfilm elkészítése mellett az ügynökség felelt a honlap megújításáért, a banner kampányért, a Facebook és Youtube fókuszú közösségi média kommunikációért, mely február 15-ig, a beiskolázási kampány végéig tart.

HPS imidzs

A kampány arcának egy helyi kötődésű zenészt, Marsalkó Dávidot választották, aki Pécsett született és nőtt fel. 2004-ben kezdte meg tanulmányait a Pécsiközgázon, ezzel egy időben megalapította zenekarát, a Halott Pénzt. Az imidzsfilmben a frontember Pécs különböző pontjain idézi fel egyetemi éveit és döntését, amiért abban a városban kezdett felsőoktatási tanulmányokba, ahol felnőtt. „A suliválasztás meghatároz téged. Azzá válsz, amit választasz” – Marsalkó Dávid interjúban mesélt a Pécsiközgáz alatt szerzett élményeiről.

Ügyfél: Pécsiközgáz

Szűcs Krisztián, Nagy Ákos

Ügynökség: HPS Experience
Kreatívigazgató: Hollós Csaba
Copywriter: Persely Tamás
Graphic Designer: Nagy Máté
Business Unit Director: Próbáld Attila
Account Director: Bálint Fruzsina
Account Manager: Czellecz Leilla
Social media strategist: Rényi Balázs

Produkció: Blind Media
Rendező: Szentesi Roland
Operatőr: Dorcsák Gábor
(BrandTrend)