Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Cillit Bang egy nemzetközi kampánnyal indítja az új évet, amelynek a Cleantertainment (Tiszta takarítás) fantázianevet adták, és amely új szemszögből közelíti meg a takarítást.

A hasonló termékek reklámjai manapság egy kaptafára készülnek, legtöbbjük egy tipikus háziasszonyra fókuszál, amint kétségbeesetten igyekszik megküzdeni mindennapi háztartási teendőivel. Ezzel szemben a Cillit Bang más szemszögből, pozitív hozzáállással közelíti meg a problémát, mely szerint egy hatékony tisztítószer szórakoztatóvá teheti a takarítást.

Cleantertainment photo1

 

A kampány középpontjában egy szerelő áll, aki felfedezi a Cillit Bang erejét és hatákonyságát. A zenét bekapcsolva az élmény hirtelen szórakozássá válik. A főszereplőt a világszerte ismert Daniel Cloud Campos alakítja, aki Madonna világkörüli turnéjának vezető táncosa.

A kampánynak van egy hosszabb, illetve rövidebb, TV-re optimalizált változata is, amelynek alapja a Flash Dance ikonikus zenéje, a „She’s a maniac”: videó.
(BrandTrend)