Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A nemzetköziesítés jegyében új, az egyetem oktatási potenciálját és kiemelt kutatási területeit bemutató imázsfilmeket készített az SZTE. Az angol nyelvű, dinamikus kisvideókkal a céljuk, hogy a főleg az interneten tájékozódó külföldi diákok érdeklődését felkeltsék az SZTE-n elérhető széleskörű képzések és kutatási lehetőségek iránt.

Bíznak benne, hogy a rövidfilmek hatékony eszközei lesznek a nemzetközi beiskolázási marketingtevékenységüknek. Mivel rövid, dinamikus, a mai fiatalok igényeinek megfelelő videókat szerettek volna készíteni, a céljuk nem az volt, hogy az SZTE teljes oktatási palettáját és kutatási tevékenységét bemutassák, hiszen 2,5-3 percben ez lehetetlen egy ekkora intézmény esetében.

A kutatási- és fejlesztési videóban a kiemelt és egyben látványos területekre, valamint az SZTE ipari- és partneri együttműködéseire fókuszáltak, míg az oktatás tekintetében az SZTE-s hallgatói életérzést szerették volna közvetíteni, a legfontosabb tények közlése mellett.

Az oktatási- és kutatásfejlesztési imázsvideókat az SZTE Közkapcsolati Igazgatóság koordinálásával a Neeed kreatív ügynökségtől, a többszörös díjnyertes, volt SZTE hallgató, Guba Gergő és társai készítették, akik három ajánlatos, nyílt, egyszerű beszerzésen nyerték el a megbízást.

A mostani kisfilmekkel egyidőben elkészült egy magyar és angol nyelvű összegyetemi imázsfilm is, ami az SZTE teljes tevékenységi körébe (oktatás, kutatás, egészségügy stb.) betekintést enged. Ennek publikálásra a beiskolázási kampány egy későbbi szakaszában kerül sor.
(BrandTrend)