A sport szeretete közös élmény is, amely összetartja a kollégákat – a legújabb toborzó kisfilmek pedig épp ezt hivatottak megmutatni azoknak az álláskeresőknek (vagy épp a magukat a bőrükben rosszul érző dolgozóknak), akik még nem találták meg a nekik megfelelő munkahelyet. Ezen kívül pedig egy különleges lehetőséget – azonnali állásinterjút – is kínál a cég a sportkedvelőknek: nekik mindössze egy szelfit kell beküldeniük a számos sportos helyszínen kihelyezett Decathlon álláshirdetések valamelyikével.
Annak ellenére, hogy Magyarországon jelenleg is 311 ezer munkanélküli van (KSH, 2015. április-június), a Decathlon számára komoly kihívást jelent, hogy megtalálja a filozófiájába leginkább illeszkedő álláskeresőket. A cég dolgozói ugyanis ténylegesen sportimádók – munkaidőben is rendszeresek a spontán sportprogramok. Azonban az áruháznál is egyetértenek azzal az örökérvényű igazsággal, miszerint az, hogy valakinek a munkája egyben a hobbija is, előny a dolgozó és a munkáltató számára egyaránt – a Decathlon esetében pedig a sport szeretete jelenti ezt a közös nevezőt.
Így most a Decathlon újszerű toborzó módszerekhez folyamodott. Egyrészt országszerte számos sportklubba, uszodába, sportpályára helyeztek ki álláshirdetést, amelyek megtalálói – példanélküli módon – automatikusan lehetőséget nyernek egy állásinterjúra. Ehhez mindössze egy szelfit kell készíteniük és beküldeniük a cetlivel. Illetve a cég filozófiáját hivatottak hirdetni azok a direkt erre a célra készült kisfilmek is, melyek mindegyike egy-egy sportágat mutat be, az áruház dolgozóival a főszerepben.
A filmekben különböző sporthelyszínekre helyeznek ki Decathlon álláshirdetéseket, prezentálva, hogy ez az áruház azoknak való munkahely, akik örömmel töltik szabadidejüket efféleképpen.
(BrandTrend)