Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

“Nem titok, hogy a sportesemények reklámozási szempontból hatalmas platformot jelentenek a márkák számára. Elég csak megnézni a februári Superbowl-t vagy a a 2014-es FIFA World Cup-ot, hogy a szponzorok által kifizetett pénz nagyságáról meggyőződjünk” – írja Luca Massaro a The Warc Blogon.

Egy olyan évben, mikor a férfi labdarúgó-világbajnokság és a jövő évi UEFA Európa Kupa között vagyunk, abból kell kiindulni, hogy nincs sok beszédtéma a sport körül. Ugyanakkor a Kanadában rendezett női labdarúgó-világbajnokság másra enged következtetni, már ami a rajongók és a márkák iránti elkötelezettséget illeti.

tim-tadder-mike-campau-world-cup-2014-calendar

A Sport England “This Girl Can” elnevezéső kampánya, valamint a női angol labdarúgó csapat elődöntőbe jutása azt mutatja, egyre nagyobb az érdeklődés női sport iránt.

A FIFA szerint, a világbajnokság körülbelül 30 millió női futballistához jut el, illetve további 300 millió rajongót ér el világszerte. A meccseket a BBC fogja sugározni, első alkalommal. Mindez a növekvő érdeklődés egyértelműen mutatja, hogy 1991 óta – amikor is először rendeztek női labdarúgó-világbajnokságot – egyre nagyobb a lehetőség az olyan nagy brandek számára is, mint az Adidas, a Coca-Cola vagy a Chevrolet.
(BrandTrend)