Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Finlandia most induló új kampányában saját területükön maradandót alkotó, rendkívüli embereket mutat be, akik életbölcsességeiket átadva üzenik: légy merész és élj átlagon felüli életet!

1000_ev_1000_kiveteles_pillanat

Az átlagos nem elég – hirdeti legújabb kampányaival a finn italgyártó. A Finlandia hisz a bölcsesség hatalmában és célja, hogy hétköznapinak tűnő, de rendkívüli élettapasztalattal bíró emberek nem mindennapi üzeneteivel inspiráljon másokat.

A kampány egyik szereplője, a 93 éves Iris Apfel üzletasszony, lakberendező és divatikon. A legidősebb élő tinédzserként számon tartott asszony többek között kilenc amerikai elnöknek dekorálta ki a Fehér Házat. Rendszeresen ad elő stílus- és divattémákban, 1993-ban a bolygó 50 legjobban öltözött 50 feletti embere közé választották. Iris vallja: „Ha nem nézel ki úgy, mint bárki más, nem is kell úgy gondolkodnod”.

haftor_uj_kampany_2

Az összeállításból sokak számára ismerős lehet a Trónok Harcából ismert színész, aki a világ harmadik legerősebb embere. A 26 éves Hafthor Bjornsson arra ösztönöz: „Találj valamit, amit szeretsz és tarts ki mellette. Légy türelmes, időbe telik, hogy jó légy valamiben. Sokan nagyon gyorsan a legjobbak akarnak lenni, és kiszállnak, mielőtt látnák az eredményeket”.

A kampányban szerepel Pekka Pellinen, a márka vodkamestere is, akinek mottója, hogy „Az élet túl rövid ahhoz, hogy rossz italokat igyunk”.

A kampányhoz készült egy kisfilm is, amelynek érdekessége, hogy a 14 kiválasztott szereplő összesített életkora ezer év, amivel megvalósul az „1000 évnyi kivételes pillanat” koncepció.
(BrandTrend)