Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Neo Interactive 2014-ben nyerte el a Pernod Ricard tenderét a No. 1  prémium szeszgyártó vállalat nemzetközi döntőbizottságának egyöntetű választásával. A most bevezetésre kerülő új online magazin célja kifejezetten nem egy eladásnövelő eszköz életre hívása, hanem olyan digitális csatorna létrehozása volt, amely elsődleges információforrásként szolgál mindazoknak, akik a whisky kedvelők táborát erősítik.

A Whiskyology ezért külön bejegyzett márkaként kel útjára, melyet önálló arculat, egyedi logó is támogat. Oldalain friss híreket, konkrét whiskykhez kapcsolódó tényeket olvasgathatnak a látogatók. Mindezt platformfüggetlenül, mert a weboldal reszponzív felépítésével igazodik minden böngészésre képes eszköz kijelzőjéhez és kezelőfelületéhez, legyen ez asztali számítógép, táblagép vagy okostelefon, de akár az olyan országspecifikumokhoz is, mint például az izraeli verzióban a jobbról-balra történő írásmód.

A Whiskyology elsődleges szerepe, hogy olyan online magazinná váljon, ami bárkit segít a whisky-szakértővé válás folyamatában. A fent említett tartalmakon túl részletesen olvashatunk hasábjain az ír, skót, amerikai, kanadai és egyéb whiskyk érleléséről, összetevőiről is. Megismerhetjük azokat, akiknek feladata nap mint nap az, hogy mindig kiváló minőségű ital kerüljön a gondos alapossággal megtervezett palackokba. A rendszeresen frissülő tartalmakból megtudhatjuk majd, hogy egy ritka whisky nemcsak a polcon mutat jól, hanem akár jól jövedelmező befektetés is lehet.

Egyedülálló szolgáltatásként ízlésünknek és pénztárcánknak megfelelően kereshetünk whiskyt. A Whisky választó segítségével néhány egyszerű lépésben megadhatjuk például, milyen ízvilág áll hozzánk közel, így a saját preferenciáinkhoz illeszkedő termékek között tallózhatunk. Részletesen olvashatunk az adott termékekről, és egy kattintással azt is megtudhatjuk, hol vásárolhatjuk meg őket.

Jelenleg a Whiskyology-térkép két végén Nagy-Britannia és Izrael határolja azt a további tíz piacot, köztük Magyarországot, amelyekben a projekt még ebben az évben elérhetővé válik.

A feladat legnagyobb kihívását azonban nem ennek megvalósítása, hanem egy olyan háttérrendszer kialakítása jelentette, amellyel garantálni lehet azt, hogy minden piac megfelelően előkészített frissítésekhez jusson, és a helyi verziók azonos minőséget biztosíthassanak látogatóik számára. A technikai megvalósításon túl a neo-nak mindezt saját fejlesztésű know-how-val és egy olyan csapattal sikerült megoldani, amelybe szervesen integrálódnak a külföldi piacok brand menedzserei, ügynökségei és fordítóirodái is.

A tartalommenedzsment koordinációja és a programozási munkák mellett a neo jegyzi a Whiskyology márka és portál teljes arculati tervezését is. A megvalósítás során olyan vizualitást alakított ki a digitális ügynökség, mely képes kielégíteni a csatlakozott országok interkulturalitását. A portál ötvözi a responsive webdizájn letisztult minimalizmusát a színes, nagy képeket és modern tipográfiát megjelenítő magazin kinézettel, és ezáltal egy valóban informatív, ugyanakkor strukturált és áttekinthető küllemet kölcsönöz a Whiskyology.com oldalnak.
(BrandTrend)