Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az Activia szokatlan köztéri akcióval hívta fel a figyelmet a nők odaadó és rendkívüli munkájára. A márka szerette volna méltó módon megköszönni a hölgyeknek, hogy ők környezetük támaszai, inspirálói, ezért 1000 négyzetméteres virágszőnyeget létesített a Máricus 15. téren, Budapesten. A virágszőnyeg különlegességét a célja, mérete, komplexitása mellett az is jelentette, hogy a nap folyamán az összes virágot ajándékként osztotta szét az Activia az arra járók között, hogy mindenki kifejezhesse elismerését az életében rendkívüli szerepet betöltő hölgyek iránt. Az Activia fontosnak tartja a nők mindennapi helytállásának elismerését, ez a jelenlegi kampányuk központi gondolata is.

influencerek

A hatalmas virágzó kép elkészítéséhez Gulyás Tamás – a Debreceni Virágkarnevál ismert virágszobrásza – vezetésével 50 ember közreműködése, több mint 40.000 vágott és cserepes növény, 4 kamion és a 12 óra munka szükségeltetett. Különböző növényekből -petúniából, begóniából, bársonyvirágból, paprikavirágból, mézvirágból, szalmarózsából, sóvirágból, krizantémból, rózsából, liliomból, kálából, gerberából, és zöld díszítés gyanánt Normann-fenyőből, arália- és robellini-pálmalevelekből – állt össze az alkotás annak érdekében, hogy a virágzó kép motívumai és színei is a női szerepek sokféleségére hívják fel a figyelmet.

oravecz_nora

 

A Core Digital feladata volt az aktivitás koncepciójának kidolgozása, ők végzik a kampány digitális munkáit és a rendezvény szervezését, a NeoNoir pedig a pr-tevékenységért felel. Mindkét ügynökség dolgozik már a Danone más márkáin, a Core Digital 2013 óta végzi az Activia és 2014 óta a Danone Görög digitális kommunikációját, a NeoNoir pedig az Activia mellett 2014 óta az Actimel kommunikációját is segíti.
(BrandTrend)