Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Értékesítési megállapodást kötött két kültéri reklámokkal foglakozó vállalat, a DEFI Group és a Branded Cities Network. A megállapodás szerint a két meghatározó szereplő ügyfelei ezentúl mindkét vállalat kiterjedt kültéri statikus és digitális eszközportfólióját használhatják szerte a világon. A két vállalat közötti stratégiai megállapodás jól példázza, hogy a városok egyedi kültéri reklámfelületein történő megjelenés iránt töretlen az érdeklődés, amelyet új, innovatív megoldások kidolgozásával, és felületeik globális bővítésével igyekeznek még vonzóbbá tenni.

A 2006-ban alapított BCN számos látványos kültéri reklámfelületet üzemeltet az Egyesült Államokban. A BCN olyan ikonikus helyeken kínál hirdetési felületeket, mint például a NASDAQ és a Thomson Reuters épülete a Time Square-n, a Harmon Corner (az USA legnagyobb egyedi digitális kivetítője, mely a Las Vegas Strip 45 méteres vonalában van), valamint a Hotel Mondrian a Sunset Stripen Los Angelesben. A DEFI ugyancsak az egyedi közterületi reklámeszköz üzletágban tevékenykedik Európában, Ázsiában, a Közel-Keleten és Afrikában. „Mind a BCN, mind a DEFI komoly növekedésben van az egyéb kulcsponti piacokon, ezért is lehet különösen termékeny ez az együttműködés” – mondta Steve Ellman, a BCN elnök-vezérizgatója. „Különálló, de azonos gondolkodású vállalatok vagyunk közös céllal, ezért ésszerű megosztani az erőforrásainkat, kifejleszteni a legjobb gyakorlatot, és együtt növelni a bevételt” – tette hozzá.

Az egyedi közterületi megoldások tekintetében világviszonylatban piacvezető, 1977-ben alapított DEFI komoly hagyományokkal rendelkezik a kültéri fényreklámok területén. A vállalat keleti irányú európai expanzióját felgyorsította a Berlini Fal 1989-es leomlása, és ezt követően hamar megjelent az első fényreklámjuk Moszkvában, Magyarországon pedig 1993 óta van jelen outdoor megoldásaival. 1995-ben a DEFI közös vállalatot alapított Kínában, tovább folytatva expanzióját más országokba, és 2012-re Erminio Deodato (jelenlegi vezérigazgató, aki egyben a cégalapító fia) és a vállalatvezetőség újra 100 százalékos irányítása alá vette a vállalatot, magánbefektetők támogatásával. Ma a DEFI több mint 40 nagyvárosban (Budapest mellett például Párizsban, Milánóban, Madridban, Berlinben, Varsóban, Moszkvában, Dubajban, Pekingben vagy Sanghajban) üzemeltet fényreklámokat. „Ismerjük a BCN-t, és a DEFI hasonlóan vélekedik a kültéri fényreklámokról. Biztosak vagyunk benne, hogy globális partnerségünk mindkettőnk számára azt eredményezi, hogy ügyfeleink számára még több lehetőséget és még professzionálisabb megoldásokat kínálhassunk” – mondta Erminio Deodato, a DEFI vezérigazgatója.

Hamvai Bertalan, a DEFI Hungary vezetője, a DEFI közép-európai igazgatója szerint a régióban jelen lévő ügyfeleiket ezentúl még hatékonyabban tudják majd segíteni a kültéri megjelenések integrált tervezésénél. A megállapodás alapján mindkét vállalat a saját régiójában, illetve régióiban értékesít reklámfelületeket ügyfeleinek (közvetlenül vagy reklámügynökségeken keresztül), valamint a másik vállalat régiójában, illetve régióiban lévő reklámeszközein. A reklámértékesítésnek meg kell felelni a felek közötti szerződéses megállapodásnak, valamint az ügyfelek és azon vállalat közötti megállapodásnak, amellyel üzleti kapcsolatot létesítettek (pl. jelenleg a BCN az Egyesült Államokban, a DEFI pedig az EU-ban, Ázsiában, Közel-Keleten és Afrikában lévő felületeken).
(BrandTrend)