Kategória: Reklámpiac.

A Nielsen bejelentette, hogy a Magyarországon is jelen lévő Brandbank cég akvizíciója sikeresen lezárult. A Brandbank világelső az élelmiszerekre, háztartási vegyi árukra, valamint kozmetikumokra vonatkozó szöveges és képi információk digitális gyűjtésében és terjesztésében a kiskereskedelem számára eladótéri felhasználás, továbbá nyomtatott reklámeszközökben, e-kereskedelmi platformokon való közzététel céljából.

„Ez az akvizíció fontos előrelépést jelent vállalatunk digitális fejlődésében” – állapítja meg John J. Lewis, a Nielsen globális elnöke. -Az új digitális lehetőségek bővítik meglévő kínálatunkat globális termékinformációkra valamint vállalati folyamatokra vonatkozóan, hogy még nagyobb elemzési eszköztárral álljunk ügyfeleink rendelkezésére.”

John J. Lewis hozzáteszi: „A Brandbank akvizíciójával a Nielsen még inkább az élelmiszer-kiskereskedelem keresleti láncának középpontjába kerül, közelebb a kiskereskedelem ütőeréhez. Ez az akvizíció  fontos előnyöket jelent ügyfeleinknek is. Az e-kereskedelem potenciálját ugyanis még nagyobb mértékben fel tudjuk tárni számukra, hogy elérjék a mobil digitális eszközöket használó vásárlók új generációját.”

A Nielsen integrálja a vállalati szervezetbe a Brandbank egységeit Magyarország mellett az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Hollandiában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Törökországban, Kínában, Thaiföldön és Malajziában.

A Kurucz Péterrel, a Brandbank country managerével készült interjú meghallgatható: itt.
(BrandTrend)