Kategória: Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Bár még csak a tavasz első langyos fuvallata érkezett meg, a napsugarak egyre erősebbek lesznek, a gyerekek bőrének védelmére viszont időben fel kell készülni. A dm idén kreatív pályázatot hirdet, s naptejjel segít 400 ovinak, hogy a kicsik bőrét biztosan meg tudják óvni a leégéstől már az első erősebb napsugarak megjelenésekor.

1000-nap-gyermekei

A nap sugarainak jótékony hatásait már régóta várjuk, kezdődhet a D-vitaminnal való feltöltődés! A legkisebbek érzékeny bőrének védelmére azonban figyelni kell, hiszen könnyen megéghetnek a napon, amikor önfeledten belemerülnek a játékba. Mert a nem csak akkor vannak kitéve a nap sugarainak, amikor a strandon hancúroznak, hanem az udvaron játék közben is, a kalandparkban, homokozás közben, így érdemes fejükbe nyomni egy kalapot, rájuk adni egy vékony ruhát, s persze a vagány napszemüveg sem maradhat el. És mindezzel nem kell megvárni a kánikulát, a kora nyári időszakban is érdemes óvni a kicsiket, hiszen a bőr nem felejt, jobb megelőzni a bajt.
A napégés akkut gyulladás, amit erős bőrpirosodás, valamint a bőr feszülése, és felforrósodása jellemez. Már néhány napégés hozzájárulhat a bőr idő előtti öregedéséhez, és növeli a bőrrák kialakulásának esélyét. Nagyon fontos tehát a bőrtípusnak megfelelő napvédő krém használata, és a kritikus déli órákban kerülni kell a napot.

Nem véletlen, hogy a napvédelmet állította országos pályázatának középpontjába a dm, a drogéria idén is az ovisokat és a pedagógusokat hívja játékra: arra kéri őket, készítsenek kreatív napvédelmi eszközöket, s ezek fotójával nevezzenek a pályázatra, amely 2016 márciusától április közepéig tart.
A pályázat jó alkalom arra, hogy az óvónők és a gyerekek játékosan beszélgessenek a témáról, közösen elkészítsék a pályázati anyagot, hogy aztán termékbeli támogatást nyerhessenek a program keretében.
„A naptej-támogatás nagy segítséget jelent az óvodáknak, a pályázatot a pedagógusok minden évben nagy örömmel fogadják, idén is sok kreatív pályázati anyagra számítunk. Büszkék vagyunk rá, hogy a program tavaly elnyerte CSR Hungary 2014 díjat, idén pedig Nap gyermekei programunk kiérdemelte a Legkreatívabb Jó Cselekedet 2015 díjat is” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

Az első 400 pályázó óvoda garantáltan naptejet kap ajándékba, így érdemes szárnyalnia a fantáziának, hogy minél ötletesebb pályázati anyagok születhessenek. A győztes ovinak melanoma szűréssel egybekötött családi napot szervez majd a drogéria.

A programban a dm partnere a L’oreal Magyarország Kft. és a MelanomaMobil.

A pályázat részletei a www.napgyermekei.hu oldalon érhetők el, ahol a program kabalafigurája, Tóni kenguru ad hasznos tanácsokat mindenkinek.